Elina Marklund

Torsdag

Kategori:

Efter att jag hade slutat jobbet imorse passade jag på att städa och tvätta lite. Tycker sånt är skönt att ha gjort bort innan det blir helg. När jag var klar hade det hunnit bli fint väder ute så jag, Martins syster och Alfons passade på att gå på en lite längre prommis. Brukar gå in mot stan nu nästan varje dag för att Alfons ska lära sig gå bra i koppel trots alla bilar, människor, andra hundar osv. Efter det hann jag umgås en stund med Mamma, morfar och Kim. Det var mysigt. Mamma försökte sabba mina komma-i-form-planer med att bjuda på en semla men då bokade jag ett pass på Korpen och nu efter att jag tränat mår jag super. Blir fylld av energi efter varje träning. Skitskönt! Har bokat in ett pass imorgon också så jag får ta helg sen med gott samvete. Tror jag bara ska typ ta det lugnt i helgen. Känner för att ligga i soffan på kvällarna med en kopp thé och se DH. Minns inte senast jag bara var för mig själv och myste på. Nu ska jag locka håret så det är fint imorgon. Ska äta frukost med Johanna sen har jag möte med jobbet och efter det ska jag på en begravning.. Vila i frid finaste Marcus <3 Så länge vi minns lever du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: