Elina Marklund

herregud!

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det skola imorgon! och vad tycker vi om det? nja, jag vet inte riktigt!
har ju knappt fått nå sommar iår. Menmen, blir roligt med nya klasskompisar ny skola m.m
och jag måste få gå i samma klass som johannorna, annars vet jag inte.

Idag har jag varit på suntan och solat! sen har jag inte hunnit gör nå mer.
är så arg bara, att ett barn inte ska få ha någon talan alls?  Är det inte meningen att man ska göra allt för barnens bästa?
och inte för sitt egos jävla bästa? Och att man ska kunna få ljuga sig till att få dom, det är det värsta! ursch vad hemskt.
jaja, får hoppas allt löser sig!

Nu ska jag lägga mig och se lite OS! puss.

Kommentarer

  • Js säger:

    Det tycker vi inte om! Mindre skola åt folket

    2008-08-24 | 18:21:04

Kommentera inlägget här: