Elina Marklund

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Nu var det längesen jag skrev! men, igår kväll begav jag och malin oss till granträskmark (heter det så?) till en stuga och sov där med micke jens anton pontusb och sebbe. Grillade korv, prata m.m. Såklart somnade jag först och vaknade sist! haha yep, thats me! men jag var så trött. Och var  inte på världens bästa humör för den delen heller..
Så när jag vaknade idag for vi hem nästan direkt, sen har jag varit med victor :D



Fuck allt jag sa, fuck allt som var bra
och skillnaden som går att se från igår till idag
Du skrämmer mig jag kanske aldrig kände dig, jag känner ångest över att jag någonsin lärde känna dig
Är du den här personen så förtjänar du fan ingeting, tusen chanser men dom tjänade ingeting till.
Skrattar åt alla jävla rykten du startade, herregud du är 17år, är du inte smartare?
Du kanske bättrar dig, men det väntar att se. Tills vidare ställer jag frågan vafan tänker du med??

Hoppas du känner dig träffad, jag vet att du läser min blogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: