Elina Marklund

take me as I am, or not at all. I ain't never gonna change myself for no one!

Kategori: Allmänt

kul kväll igår. Först for jag och kämi och såg fotboll i lillpite (lillpite-piteå) men sen i halvlek for till henne och såg en film. Skicka vidare tror jag den hette. Hur bra film som helst! och camilla börja gråta, haha ;) själv klarade jag mig!
Sen for vi till sandön och grillade med martin dennis pontus ante linn m.m. Sen for vi till matte för där var det lan.
Sen for jag hem efter ett tag, blev så trött. Men trevligt var det :)

har inga planer för idag, är trött och sliten. Måste vända tillbaka dygnet! skolan börjar ju snart.
just nu är moster och kusinen här, ska gå och duscha nu. Sen spela lite gh med lillkusinen.
Så får vi se vad som hittas på ikv.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: