Elina Marklund

yeah

Kategori: Allmänt

fick lust att blogga! och jag har ingen aning varför..
och har heller ingen aning vad jag ska skriva om! Så det fick bli ett sånt här;

1. vad heter du? Elina Marklund
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs med Elina, skulle inte kunna tänka mig nå annat
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Ingen aning?
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 92
6. vart bor du? I Piteå
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger?
Några ggr.
9. vart skulle du vilja bo?
Närmare stan, och skolan!
10. yrke? Gymnasie elev!
 
1. hur lång är du?
156 kanske? senast jag mätte mig.
2. hur mycket väger du?
Sånt frågar man inte ;)
3. hårfärg? Brunett
4. ögonfärg?
Bruna
5. mest nöjd med? Jag har ingen aning!
6. minst nöjd med? Min cp fot som bara krånglar!
7. skostorlek? 36-37
8. glasögon?
nepp!
9. har du några piercingar/tatueringar? Jadå! i öronen och i naveln.

FAVORITER
1. filmer? Det mesta, förutom action!
2. låtar? Allt och ingeting!
3. årstider?
Sommar, helt klart!
4. mat/dryck? Äter det mesta!
5. djur?
Hund
6. färg?
Beror på vad.
7. Parfym? Tycker om New york delicious. Sen finns d ju en massa andra goda!
8. tv-program? Sex & the city, OC m.m
9. sysselsättning?
 Massor! vänner, familj stan sport. you name it!
 
BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Stig

2. var har du i din jackficka just nu? Vet inte, och jag orkar inte gå och kolla heller!
3. vad är du beroende av? Mina vänner!

4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vad tror du på?
Jag vet inte?
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? religion? vetinte.
8. vad köpte du senast? Minns inte ;) godis tror jag!
9. har du nåt husdjur? Ja, två hundar.
10. vad bor du i?
I villa!

PRYLAR:
plånbok:
En silver
tandborste:
Blå och vit för tillfället
smycken: Bara min navelpiercing just nu
underkläder: en hel del massa olika modeller
dator: En vanlig en.


Nu ska jag gå och mysa med min säng ;) Puss!

Kommentarer

  • Magnus härenstam säger:

    Eh, Vet du inte vilken religion du tillhör? Dem flesta brukar faktiskt veta det.

    2008-09-09 | 21:10:32

Kommentera inlägget här: