Elina Marklund

2008

Kategori: Allmänt

Okej, jag tror aldrig det hänt så mycket på ett och samma år. Både bra och dåliga saker! Det har nog minst sagt varit ett lärorikt år. Jag har lärt mig vad kärlek innebär och hur det känns att verkligen älska någon, men även hur det känns att bli sårad. Jag har även märkt hur sjukt lätt det är att förlora det bästa som finns, en äkta vän.. och hur svårt det är att få tillbaka det som man en gång hade.
Det finns mycket som hänt under detta år som jag inte är stolt över, men jag ångrar ingeting. Inget går att göra ogjort och det har ändå tagit mig dit jag är idag och just nu mår jag bättre än någonsin.
Jag har blivit så mycket starkare detta år, bättre självfötroende och självkänsla. Det beror mycket på vissa händelser som stärkt mig men även på mina underbara vänner och familj.
Sen har jag träffat världens bästa pojke också ♥  victor!
2008 har varit ett jätte bra år.

Kommentarer

  • Alina säger:

    Ha en bra dag! :)

    2008-12-23 | 15:48:14
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    <3

    2008-12-24 | 13:02:55
  • .... säger:

    smarta ord.. <3

    2008-12-31 | 11:53:29

Kommentera inlägget här: