Elina Marklund

godkväll

Kategori: Allmänt

det har varit en lugn och skön fredag idag. Haha, alla vaknade nog där vi 2, så då skyndade vi oss upp och for runt och shoppade lite på storheden, sen direkt till farmor och fikade lite där. Sen gick jag och adam och handlade på Konsum till min tårta :D jag fyller ju år den 10:e men nu när jag är hos pappa så ska dom fira mig imorgon, så han fixar tårtorna för det kommer väll lite kusiner å släkt m.m imorgon :) så det blir säkert kul!
sen nyss så spelade vi lite spel med familjen och så! mysigt :)

vet ingentligen vad jag gör uppe den här tiden, är faktiskt inte så trött.
men det beror väll på att jag vaknade ganska sent. haha! Men nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar vara pigg imorgon när vi får främmande och så! så, godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: