Elina Marklund

godmorgon

Kategori: Allmänt

nu känner jag att jag varit dålig på att skriva.. och när jag skrivit har det då inte varit nå många rader! ska försöka skärpa mig :) men, på sommaren så blir det inte så mycket datorsittande. speciellt inte på varma dagar som idag! Men ska ändå försöka. + att jatg känner att min blogg är ganska så trist, inga bilder m.m men d ska jag också försöka ändra på, får se hur det går med det! sen ska jag även försöka fixa designen på min blogg. så, då blir det säkert snyggare!:)

ja, idag har jag inte hunnit göra nånting eftersom jag vaknade för bara en timma sen.
Men jag ska skynda mig och byta om nu, ska med malin på norrstrand :) så det blir säkert kul!
sen ikväll får vi se om jag ska till öjebyn eller vad jag ska göra!
just nu har jag inga roliga bilder att lägga in. Jag tar verkligen kort för lite ofta.

Men ska lägga upp bilder från norrstrand ikväll.. försöka iaf!
så, hade bra tills dess. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: