Elina Marklund

ironik - stay with me

Kategori: Allmänt

kulhelg, måste jag säga :) jag och malin har varit hemma själv hos mig hela helgen, sen har marcus och jim varit här också. I fredags såg vi film och inte så mkt mer. Och igår grillade vi och hade trevligt. Idag så vaknade vi vid tolv, så då for vi och badade på lillpite polen, där träffade vi även johanna. Sen så skjutsade malin just hem mig.. snart kmr väll familjen hem :)

ikväll blir en lugn kväll, ska nog bara vara hemma och vila. Känns skönt! =)
jag, är skit dålig på att lägga in bilder. det vet jag! haha det är i brist på bilder. jag tar inte mkt kort!
och nu, är min mobil trasig så nu kmr d nog in ännu mindre bilder, om det nu går!

men måste säga att jag längtar till PDOL, det är ju årets höjdpunkt! saaaaate vad skoj d ska bli.
Men nu ska jag lägga mig och se lite tv, pusssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: