Elina Marklund

pdol idag!

Kategori: Allmänt

gud vad kul det ska bli! Jag ska åka in med camilla (moped) där kring 7, sen ska blir det väll säkert att gå med hon ett litet tag, sen ska jag träffa johanna och kurk! d ska bli jätte rolitg, har inte träffat johanna på över en vecka iaf. Vilket är ganska ovanligt ;b gud vad jag längtar till ikväll, hehe! inte för att det är nå speciella artister ikväll, men bara att åka en karusell men min kära vän johanna är ju en upplevelse (alla som åkt med hon förstår!) och för då som inte förstår så kan jag säga att hon är åkrädd. Alltid lika roligt!=)

Har ingentligen inga planer för vad jag ska göra idag före pdol, elr jo! markus ska komma en stund :) efter han slutat jobba.

Har inga roliga bilder att lägga in nu, men kan garentera att d kommer in bilder imorgon!
nu ska jag äta frulle ,ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: