Elina Marklund

vädret (Y)

Kategori: Allmänt

älskarrrr vädret! idag har jag varit med far och katarina på Arcusbadet och solat och badat, riktigt skönt dära. Just nu sitter jag bara och väntar på maten, är jätte hungrig efter solandet och badandet. Sen ikväll blir det nog bara att vara med far och syster. Se lite tv och mysa! kommer nog att stanna här i luleå tills på måndag. eftersom släkten ska gratta mig på söndag så :) fyller år om 6 dagar, alltså den 10juli men eftersom att jag är hos pappa nu, och jag ska vara hos mamma när jag fyller år så grattar dom mig på söndag, så det blir säkert bra :)

hahh, min blogg måste ju vara något av det tråkigaste eftersom jag aldrig lägger upp bilder elr så, men ska verkligen skärpa mig med det nu (försöka). Det var ju tänkt att jag skulle ta bilder från arcus badet idag men då blev det slut batterier i mobilen, så.. men snart kommer det upp bilder, hoppas jag.

Nu ska jag hoppa i duschen, Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: