Elina Marklund

tisdag 23 juni

Kategori: Allmänt

nu har jag varit i dalarna i en vecka, vi ska hem imorgon! (då kmr det in bilder)
hade gärnat stannat någon extra dag bara för att få slippa jobba, fast jag har bara 3 dagar kvar så det är ganska lugnt :)
veckan har gått ganska fort, vi har gjort ganska mycket på dom hära dagarna. Men orkar inte berätta. är trött nu, ska nog snart gå ut till lillstugan och lägga mig. Ska ju vakna kl halv 6 imorgon för hemresa. 13 timmar i bil, inte kul! Och då kommer vi kanske vara hemma vid 8 åtta tiden, på kvällen alltså. Då kmr jag var jääääääääääätte trött och gå å lägga mig direkt, så det där jag skrev att d kmr in bilder imorgon måste jag nog ta tillbaka, det blir förmodligen dagen där efter.

just ja förresten, när jag kommer hem får jag mitt löshår (YYYYYY)
så ska jag fixa det så jag kan ha det på trästockfestivalen som jag fördmodligen ska på med johanna :D kul! Men, ska inte ha för långt, det ser bara fejk ut. Ska bara ha normal långt, eftersom att mitt hår nu är alldeles för kort. Men mer om det senare.
Nu ska jag ut till lillstugan och mysa. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: