Elina Marklund

hö hö hö ;)

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på ett tag nu, men har inte riktigt haft tid. Har inte varit hemma speciellt mycket.
I onsdags så var jag och malin i munksund hos victor andersson med nå folk, och i torsdags skulle vi dit igen.. men när vi kom dit var ingen hemma och victor hade glömt mobilen i lägenheten. Så då for vi vidare, och träffade annat folk. bland annat sara och emma :) så var i dennis linds lägenhet ett tag. Så igår var jag med victor (<3) och vi bestämde oss för att fara till annicas brors lägenhet. Så då var vi där med en massa folk till ungefär 9. Sen for vi hem till victor och sov. Nu så kom jag precis hem, han har farit till kiruna och kommer inte hem förrän på söndag.. synd om mig :/

jaja, nu ska jag gå o hjälpa mamma att städa.
Pussdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: