Elina Marklund

skolan

Kategori: Allmänt

sitter på datasalen på skolan nu. slutade kl 12 typ men bussen går 14.10 så, är typ inte hemma förens kl kvart i tre iaf. usch, jobbigt. Har inga planer för idag, kanske far till blåsmark.. om jag orkar. Annars blir det nog bara att vara hemma skulle jag tro. Skulle vara skönt med en lugn helg. Mitt internet har just börjat funka hemma, och vad tror ni händer då? Jo, min bärbara dator får virus och går inte starta. Så nu är jag utan internet igen. Jaja, någon ska få fixa det snart. <

förstår inte hur johanna orkar, hon har suttit sen kl 12 och skrivit på vårat arbete som måste vara klart idag.
 duktig tjej det dära ;) <3 själv har jag ingen ork kvar för att göra det. Är trött. Det är aldrig lätt att vakna 6 nästan varje morgon. Vi har sovmorgon 1 dag. och då får vi sova en timma längre, till kl 7. för då går bussen kl 8. sweet! näe.

Fårse om jag kan skriva nå mer i helgen, datorn har ju som sagt virus.
Men det lär ni väll märka.
puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: