Elina Marklund

tidsfördriv

Kategori: Allmänt

bara för att jag inte har något intressant att skriva om!


VEM.

Vem är i rummet med dig?
lillebror kim
Vem pratade du senast i telefon med? Emma
Vems hus var du senast i? Dannes
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Till victor <3
Vem önskar du att du var med nu? måste säga victor på den med <3
Vem ringde dig senast? Emma
Vem ringde du senast? Malin

VAD.
Vad åt du senast?
Lunch
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är rosa? Mina tavlor
Vad har du på fötterna? Vita sockar
Vad är din favoritfärg? har ingen speciell favorit färg
Vad är din favorithemsida? typ, ingen speciell. men olika bloggar.
Vad hör du just nu? musik
Vad stod det i ditt senaste sms? "snice bruden!!"

VAR.
Var är din telefon? bredvid mig
Var är din mamma? i köket
Var sover du? min säng?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? av min mor.
Var i ditt rum är du? längst in.
Var skulle du helst vilja vara? Inte här iallafall
Var går din drömresa? TIll ett varmt land

Var sov du senast? I min säng

Kommentarer


Kommentera inlägget här: