Elina Marklund

assssså de é bah för chill.

Kategori: Allmänt

Idag började vi 8.10 och slutade 12.00. skönt! Går hellre så än att börja sent å sluta sent.
gick och åt med anna vickan johnny och patrik på piteå café idag, götttttmos =)
sen har jag inte gjort så mycket annat, blir hemma kväll ikväll, har inget annat för mig.

20.00 Idol
21.00 Vem kan slå filip & fredrik?
23.00 Sex and the city

så ser min kväll ut, sen är det godnatt!
vet inte om jag hinner skriva något imorgon, ska till malmberget på släktträff.
så det blir inget skrivande i helgen iaf. Men sen kmr det väll in bilder &så.


förklaring till vickans tröga min; hon är bölebo ;)
 hee - heeeeee - heee!!! anna e bah fö kool.
ska dra! ciao 

Kommentarer

  • dedu säger:

    älsk dej!! <3<3

    2008-09-12 | 16:15:38

Kommentera inlägget här: