Elina Marklund

tv kvällar

Kategori: Allmänt

ikväll blir det tvkväll (igen). Men idag är det iaf bra pogram på tv.

20.00 Idol 2008
21.00 Vem kan slå filip och fredrik?
22.00 So you think you can dance!

jag måste se So you think you can dance, finns inget bättre tv pogram. brukar hinna bli less att se tv innan det börjar, så jag sätter mig vid datorn elr något sånt. men ikväll ska jag se det, det var längesen.

nu när jag bara tränar dans och inte handboll längre, så blir det många lediga kvällar. skulle gärna vilja spela handboll. Jag saknar det. Men det går inte, eftersom handbollsträningarna krockar med dansen. och då väljer jag dansen för handbollen. Har spelat handboll i ca 10 år. då blir man less! men tycker fortfarande det är jätte roligt.
däremot blir inge mer fotboll för mig, är så less som man kan bli.
så just nu är dans det enda.

alltså, hur kan mina besökare ha ökat med 20 st från igår till idag?
har jag missat något? haha! kul iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: