Elina Marklund

tisdag

Kategori: Allmänt


Sitter här o försöker skriva lite på tonårsguiden som ska vara klar till på fredag (?)  så ikväll ska jag försöka hitta på något, kanske med johanna.. hon har ju äntligen kommit hem från tyskland. Saknar henne <3

så ska jag försöka göra våran musik läxa, känns lite onödigt eftersom jag ska byta till något annat, tycker om musik. Men, inte läraren och alla uppgifter han gett oss. Så, det blir väll att byta till något annat kul.
måste verkligen komma ihåg att lämna in den lappen, för bytet. Har glömt det i ungefär 2 veckor nu ;) men imorgon ska jag komma ihåg den. det måste jag!

måste in till stan en snabbis, känns jobbigt. Nog för att jag kan gå efter skolan. Slutar kl 12.00. Men det hade varit skönt att komma hem tidigt.  Måste plugga, städa rummet m.m. Så vill jag inte gå på stan för då hittar jag en massa saker som jag vill ha, och jag har slösat alldeles för mycket pengar den här månaden.

är sugen på att trääna, det var alldeles för länge sen.
funderar starkt på att fara ut o springa. Ska nog fråga jojjan om hon har lust ;)

äh, nu ork jag inte skriva nå mer! tjiiing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: