Elina Marklund

En tråkig lista

Kategori: Allmänt

Namn: Elina Lundqvist Marklund
Smeknamn: Har inget.
Födelsedag: 10 Juli
Födelseort: Luleå
Ögonfärg: Mörkbruna
Hårfärg: Mörkbrunt/Svart


FAVORIT.
Färg: svart
Plats: Vet ej.
Land: Sverige antar jag. Har aldrig varit utomlands.
Film: New moon och This is it
Djur: hund
Serie: One tree hill
Skor: Converse!
Internetaktivitet: bloggen & facebook

BRUKAR DU.

Brukar du kolla dig i speglar: ja
Gnälla: Ibland
Skrika: Inte så ofta
Sova: Ja?
Vilja dö: Nej!
Drömma: Ja, jag drömmer nästan varje natt.
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja
Hata folk: Nej
Lita på folk: Det finns några få.

NÄR.

Åt du senast: ca 1 timme sen
Läste du en bok senast: Läste lite ur "Om jag kunde drömma" nyss.
Köpte du något senast: Minns inte:o
Svor du senast: Vet ej
Sjöng du senast: nyss
Klagade du senast: Det var ett tag sen.

VEM.
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Kim hoppade nyss på mig och snorade på mig, mysigt.
Vill du slå: Ingen
Skrek du på sist: Kim, när han dunkade min datamus i golvet
Vill du vara som: Vill vara den jag är.
Gjorde dig riktigt glad senast: Det var nog Kim det med!
Fick du sms från senast: Malin Holm
Ringde dig senast: Lillasyster  Madelene

HAR DU.
Skadat någon: Har säkert gjort illa någon men tror inte att jag har skadat någon allvarligt.
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Bröt tummen förra examen
Några piercings: i öronen och naveln
Några tatueringar: Nej. Det kommer jag inte att skaffa heller.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: säkert
Bra självförtroende: Jo, tillräckligt.
Kysst någon: jo
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: jo
Varit kär: Är kär!
Dumpat någon: jo
Blivit dumpad: jo
Lämnat landet: nej
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt: Typ ett papper?
Gjort något olagligt: Om kört trimmad moped gäller så, ja.

HUR.
Går du: Vet inte?
Svarar du i telefonen: Hej!
Fördriver du tiden: Det varierar.
Mycket pengar har du: Inte mycket, haha!
Bäddar du sängen: Hur? öhm, som vänligt.
Ofta diskar du: Inte så ofta.
Ofta städar du: En gång i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: