Elina Marklund

Lista:

Kategori: Allmänt

Dagens humör: Glá
Dagens borde: Städa mitt rum
Dagens frisyr: Just nu är det uppsatt,men tidigare idag var det utsläppt.
Dagens klädsel: jeans, linne, kofta, halsduk.
Dagens planer: Plugga, vara med Linnea.
Dagens vill ha: Emilias mattekunskaper.
Dagens längtan: Efter helgen
Dagens beroende: Lipsyl
Dagens tråkigaste: Att jag var tvugen vara på skolan 8.10 trots min sovmorgon
Dagens personer: Victor, som orkade stiga upp med mig ♥
Dagens irritation: Skrytande människor
Dagens köp: Inget
Dagens väder: trist
Dagens musik: tokio hotel
Dagens vän: Johanna
Dagens onyttiga: Bröd
Dagens dryck: Vatten
Dagens middag: Vet ej
Dagens bästa: Att svenska provet gick super bra.
Dagens sämsta: Att jag inte har några pengar på mobilen
Dagens drog: Copter (spel;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: