Elina Marklund

19 januari (4:e inlägget idag:s)

Kategori: Allmänt

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 6 år.
2. Började jag handboll & fotboll
3. Flyttade jag till Sjulnäs

FÖR 5 ÅR SEN,
1. Gick jag i 5:an
2. Var jag väldigt väldigt kort
3. Var jag med johanna varje dag

FÖR 3 ÅR SEN,
1. Blev jag tonåring
2. Var jag på gothia
3. Hade jag super lockigt hår

FÖR 1 ÅR SEN,

1. Gick jag i 9B, världens bästa klass
2. Fick jag en lillebror, kim.
3. Slutade jag handboll

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,

1. Trodde jag att jag visste vad kärlek var.. men jag hade ingen aning.
2. Var sommaren nästan slut
3. skulle skolan snart börja om. 

FÖR EN MÅNAD SEN,

1. Fick vi jul lov
2. Längtade jag till julafton & nyår
3. Var det super mycket snö ute

IGÅR,

1. Var jag med victor
2. såg jag One Tree Hill halva natten
3. Var jag ute och gick

IDAG,
1. hade jag sovmorgon.
2. slutade jag 10.00
3. hade jag kunnat vara ledig..

IMORGON,

1. ska jag på skolan
2. sen kanske på stan
3. sen hem och städa klart min garderob och mitt rum.

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag snor hajna av dig :-)

    2009-01-22 | 21:29:20

Kommentera inlägget här: