Elina Marklund

17/3 -09

Kategori: Allmänt

Haha, jag kan svara på din fråga! För jag vet att du kommer läsa det här.. och du verkar ju inte ha förstått något av det jag försökt förklara. Såhär är det, du visar så tydligt vem du prioriterar. och visst du är jätte kär, det är jag också men jag tar ändå vara på mina vänner.
 Du visar gång på gång att du skiter i mig och dina andra vänner, sen är du inte ärlig heller. Du ljuger om helt onödiga saker. Ärligt talat, jag behöver inte en sån vän! Ingen behöver en sån vän. Och du verkar ju verkligen inte behöva mig när du beter dig som du gör. Gud vad du kommer ångra dig när du & din pojkvän inte är tillsammans längre och du inser att du inte har någon kvar. För vi finns inte kvar här föralltid! Iaf inte jag.
Du har nog inte ens insett hur ledsen du gjort mig genom allt det här..  jag är verkligen jätte less nu!
Jag har insett vilka mina äkta kompisar är, och du är inte en av  dem.
Så, var med din Mattias! Mig kan du glömma.

pösshäj! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan jag få fråga vad jag ljugit om?

    2009-03-18 | 20:29:33
  • e säger:

    Haha rätt patetiskt, ljuger du så mycket att du inte ens märker när du gör det längre?

    Du vet väl själv vad du ljugit om!

    om det nu inte blivit en vana för dig..

    2009-03-19 | 15:34:56

Kommentera inlägget här: