Elina Marklund

Gossip

Kategori: Allmänt

Haha, jag har några favorit bloggar jag följer slaviskt men den blogg som står högst upp på min lista är
Finest.se/falsksanning. Denna blogg handlar 100% om skvaller, skvaller om stora bloggare som till exempel Kissie, Kenza, Blondinbella, Foki osv..
Det är alltid kul att läsa :-)
Man kan dock vara lite källkritisk och ställa sig frågan om allt denna anynoma tjej skriver om bloggerskorna verkligen stämmer, eller om hon hittar på?
- Jag vet inte, men läsningen är fortfarande väldigt intressant och framförallt rolig!

Som till exempel bilden som Finest.se/falsksanning la ut på Paow, den är ju undebar!! Så himla rolig och underhållande, jag kan inte annat än le när jag se den!
Här har ni den!



Ser ni!? åh♥ love it.

Och här, en annan sak!!! Jag är helt lyrisk.
Ingen har väl missat inlägget där Kissie skrev "Man är tjock om låren går ihop och om man får ett veck på magen när man sätter sig ner".. Kolla på denna bild!



Den här bilden är på Kissie, det här är 100% Alexandra Nilsson och hon har ett veck på magen.
Jag blir så glad i hjärtat av att se detta, men som många säger: Den där tjejen måste ha ett
STORT problem med sitt självförtroende. hahah, hiho.
Och till dem som inte tror att det där är Kissie.. här har ni orginal bilden (Där man dock inte se ansiktet)
men jag kan visa er ytterligare en bild där man ser ansiktet.



Det är inte jag som gjort den där röda ringen, utan tjejen som äger Finest.se/Falsksanning.
Det hon vill visa är dock att Kissie photoshopade bort handen när hon visade bilden på sin egen blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: