Elina Marklund

heuh

Kategori: Allmänt

Jag vill ha hem min dator nu(!!) är så himla less på att sitta på den här supersega laptopen.
Pratade dock med pappa igår och han sa att jag tidigast för den nästa vecka, huh..
Nu sitter jag i köket och väntar på att middagen ska bli klar, det blir någon slags kyckling och sallad idag med, men det gör inget :)
Efter middagen ska försöka att räkna lite matematik, jag har nämligen prov imorgon och har inte räknat klart kapitlet ännu. Får ju dock göra provet senare om jag vill (räknar i en fortfare takt än de andra i min klass, eftersom att jag vill göra nationellaproven vid jul) men jag vill göra bort provet imorgon.
Senare ikväll ska jag gå över till Johanna och se om hon är hemma, isf umgås jag lite med henne :-)

Justja! Imorgon är det fredagen den trettonde?;s Undrar om det går någon läskig film på bio då?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: