Elina Marklund

hiho.

Kategori: Allmänt

Jag försov mig imorse så jag missade NKB lektionen vilket inte är bra eftersom att den är 2h lång och då missar man en hel del om man inte är närvarande. Jaja, nu sitter jag i datasalen och försöker hitta information om Kinesiologi som jag ska redovisa om på Hälsopedagogiken. Är väldigt hungrig dock eftersom att jag bara åt en banan till frukost, kollade just på Matsedeln vad det skulle vara för lunch idag och det såg inte lovande ut. Har dock beställt Räksallad av mamma till middag :-) Det gillar vi, gott och nyttigt!

Och vad i hela friden har hänt med Blondinbellas blogg?
Jag brukar inte läsa den numera men jag ska redovisa
om olika bloggar på fredag och då tänkte jag ta upp
lite om just den bloggen men den verkar vara hackad ;o Hah..
Kan ingen hacka Kissies blogg också?;-) Skulle vara lite småkul. 


 

Kommentarer

  • Deccie säger:

    Har testat kinesologi, funkade verkligen inte, jag är enligt tanten allergisk mot vattenmelon (?)..

    2009-11-09 | 22:07:03
    Bloggadress: http://denicej.devote.se

Kommentera inlägget här: