Elina Marklund

lista

Kategori: Allmänt

Berätta 12 sanningar om dig själv:
- Jag tycker att skolan är väldigt viktig (även om jag "bara" går BF)
- Jag ska plugga vidare direkt jag tar studenten
- Jag är extremt ovig
- Jag mår bra av att prata i telefon
- Jag är mörkrädd
- Jag tänker alldeles för mycket
- Jag är galen i One tree hill
- Jag är kär i kärleken
- jag älskar victor♥
- jag träffar min pappa alldeles för sällan
- och har ständigt dåligt samvete pga det.
- jag har väldigt många syskon

sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var tydlig med vad jag ville
- och om jag inte fick som jag ville så blev jag obeskrivligt arg
- jag byggde alltid en "mur" med gosedjur runt min säng när jag skulle sova
- jag var envis
- jag umgicks väldigt mycket med mina äldsta systrar (emma och Madelene)
- Jag bodde i skogen (alltså ännu längre in i skogen än vad jag gör nu;-)

fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Min mamma betyder väldigt mycket
- Mina föräldrar skiljde sig när jag var 1år
- Jag har alltid bott hos mamma
- Jag har en stor familj

fyra sanningar om mitt vänskapsliv:
- Jag har bra vänner!
- Vissa är värda guld!
- Johanna F, har alltid varit den bästa
- Hon är den enda jag berättar allt för.

tre sanningar om min personlighet:
- jag är nästan alltid glad
- jag är väldigt godtrogen
- jag funderar, spekulerar och tänker för mycket
en sanning om detta testet:
- Det var svårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: