Elina Marklund

Lista.

Kategori: Allmänt

Nämn något/någon som gjorde dig glad igår: Adam, som gav mig en biobiljett
Vad gjorde du kl 08 i morse? Lämnade huset för att gå till bussen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste en bok
Det sista du sa högt? "Haha VA!?"
Det senaste någon sa till dig: "Lovar!"
Vad har du druckit idag? Inget
Vad var det senaste du åt? En banan
Vad var det senaste du köpte? Jag minns inte ;o
Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt
Godaste glassmaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror inte att man kan bli kär, men säkert attraherad.
Sover du tungt? Jag vet inte.
Drömmer du mardrömmar? Jo, ofta.
Trivs du med ditt jobb? Har inget.
Favoritklädsel? Tights!
Favoritlåt just nu? Alla Melissas låtar.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster
Vad gör dig glad just nu? Att vi snart har lunch
Vad ska du göra härnäst? Räkna matte
Höger el vänsterhänt? Vänster
Humör just nu? Bra!
Favoritgodis? Filidutter.
Kläder just nu? Jeansleggings, linne och kofta.
Sommarplaner? Oj, dom är alldeles för många för att nämnas.haha! Bland annat Gothia med Ida.
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner & Kärlek.
Är du kittlig? Mmmhm
Snarkar du? Nej?
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten? Spindel
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Att vallsberget ska öppna så jag kan åka snowboard!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: