Elina Marklund

A song to sing

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på Hanson (Nostalgi:-) och har väldigt ont i ryggen, var på vårdcentralen idag och de tror att jag har fått Njurbäckeniflammation. Vet inte riktigt vad det är men det är iaf någon sorts inflamationen i njurarna och det är just pga detta som jag har så  ont i nedre delen av ryggen.
Mamma tvingar mig att dricka Tranbärs-saft som är nästintill odrickbart.. men det ska tydligen vara bra för njurarna så.

Fick tillbaka mitt engelskaprov idag som jag fick VG+ på, blev riktigt nöjd. Hade inte pluggat något överhuvudtaget på det så jag trodde att jag skulle få betydligt sämre betyg på det. Jag är fan bra! (Om man får säga så?! I Sverige, lilla landet lagom..) 




Aja, nu ska jag gå och äta middag. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: