Elina Marklund

bror

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt mycket, fick inte fara och sola för min mor eftersom att jag äter pencilin, man kan tydligen få pigmentförändringar då..så då orkade jag inte följa till stan heller.
Tror jag ska skicka iväg ett sms till min kära granne Ida och höra vad hon ska göra ikväll :-)
Sitter just nu bredvid min bror som är helt lyrisk på grund av att han har fått lite saft i sin nappflaska, haha! Han säger "nam nam, nam nam" sen tar han några klunkar sedan säger han det igen.. och så har han hållt på länge nu, tokungen. Han låter även mig dricka ibland och om jag inte ger tillbaka flaskan till han väldigt fort skriker han "inaaaaaaaaaaa" :)
har inte så mycket att skriva idag vilket jag tror märks..
Får se om jag bloggar mer idag. Puss

Kommentarer

  • Ida säger:

    kan vi inte göra nått måndag eller nå i veckan !? NÅ KUL :) <3

    2009-10-24 | 18:39:19

Kommentera inlägget här: