Elina Marklund

Bildbomb

Kategori: Allmänt

Skoldagen har varit så himla dryg och tråkig idag att jag skulle kunna spy, vill verkligen ha höstlov nu.
Imorgon har jag redovisning och jag kan INTE göra det, jag är inte klar. Läraren sa dock att det är bättre att göra det dåligt än att göra det försent..men det känns inte så. Aja, vi får se hur det blir med det där.
Sitter och lyssnar på Erik Hassle nu, han är faktiskt oförväntat bra =) gillade inte hans första singel sådär jätte mycket men de övriga låtarna på hans album är mer än okej!
Nu ska jag slänga in lite gamla bilder bara för skojs skull, samtidigt som jag låser upp min blogg ;-)


Malin,Anna,Towe, Jocke och jag.


JohannaL och sofie




Freshgirl08 och anna


victoria jag och anna




Pdol 08.


<3


jag och liluuu


sommaren 08


blond


jag och johanna:)


jag och jakob.


snuttis<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: