Elina Marklund

Lista

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från skolan, har inget att göra så jag har skrivit en lång lista som ni kan få ta del av ;

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Känslokalla människor, Kemi & hat
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobil, systemkamera & kam
Tre saker jag gör just nu: lyssnar på musik, skriver det här & fryser
Tre saker jag vill göra innan jag dör: hm.. Gifta mig, skaffa barn & resa till många olika platser
Tre saker jag kan: prata, slösa pengar och sova
Tre saker jag inte kan: köra bil, älska katter, gå på händer?!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Alla Melissa Horns låtar
Tre saker jag skulle vilja lära mig: köra bil är det enda jag kan komma just nu.
Tre favoriträtter: Korv & Makaroner, Tacos och Pizza.


Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Det är olika..Ibland trosor, ibland inget.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) : sidan
- Hur många kuddar har du i sängen?: tre
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? : ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? : japp ..


Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. : Hm, har ofta tights, har mest svarta kläder, det som är bekvämt
Vad innebär mode för dig? : Jag har på mig det jag trivs i.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? : Gina, jc, Vila.
Shoppar du second hand? : Nej!
Vilken är din favoritdesigner? : haha har ingen precis ..
Vad är din favorit i höst? : ?
Hur mycket shoppar du för i månaden? : Den här månaden har det gått ganska mycket, typ 1000:- men oftast brukar det bli för ca 500:- varje måndad
Dyraste plagget respektive billigaste? Jag har ingen aning ;o Är dålig på att memorera priser.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? : mer om tio år hoppas jag.
Brukar du tröstshoppa? : haha nja, har väll hänt
Högklackat eller lågklackat? : lågklackat!
Vilken är din drömväska? : ingen speciell
Vilket blir ditt nästa köp? : Något gott! modeväg; ingenaning!
Favoritplagg just nu? : Mina nittights
Favoritaccessoarer? : armband


Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[x] Du har ett gott självförtroende
[x] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv. "nuläget ja"
[x] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total: 23
-----------
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Dumhets-testet

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa: 11

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: Jag är inte dum.


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: En helt ny garderob
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, t-shirt, lila kofta
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Britney Spears - 3
DAGENS PLANER: Ska umgås med Johanna ikväll
DAGENS SAKNAD: Moster.
DAGENS DUMMASTE: Inget
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget
DAGENS DROG: Inget
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: glad men är trött och har huvudvärk.
DAGENS CITAT: -
DAGENS ROLIGASTE:
Att vi hade handboll på idrotten

Allmänt test

Hur bor du: I en villa
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 156 cm
Kan du laga mat: Ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag studerar på Strömbackaskolan
Vad har du på dig just nu: har jag inte redan svarat på det?
Har du någon fobi: Jag ogillar verkligen disktrasor
Hade du en bra kväll igår: Absolut!
Vilket är ditt senaste inköp: Jag minns inte.
Din favoritdryck på morgonen: oboy!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringen
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej.
Vad hade du sönder senast: Minns inte
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Varm choklad!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: fanta!
Alkoholhaltig favoritdricka: Alkoholläsk
När gjorde du senast något riktigt dumt: jadu jag vet inte ..
Saknar du någon just nu: Moster
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smacka mycket när man äter!
Någon jag stör mig på: Våran samhälls lärare.
Intressen: Kompisar, pojkvännen.
senaste person du kramade: Victor
Senaste person du ringde: Kajsa Lind
Senaste person som ringde dig: Lillasyster!
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Jo, men inte än.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, 18!!!
Har rakat dina ben någon gång: haha ja
Är du sugen på något nu: nope, eller mja en apelsin
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen
Använder du hudkräm: Det händer
Attraheras du av män med skägg: hahah,
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Jo när jag är sugen på Kladdkaka
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Någon mer Erik Hassle
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: Disktrasor
Har du pengar på mobilen: ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: