Elina Marklund

lista

Kategori: Allmänt

Idag är jag på bra blogghumör ;-) om man kan säga så? Det är inte ofta det händer dock..
men bara för att jag inte har något att skriva om kommer det en tråkig lista.

senaste:
1. kompisen du träffade? Johanna Lundberg
2. personen som du talade i telefonen med? Storasyster
3. du fick sms av? Storasyster
4. du kramade? Pappa

idag:

5. kläder just nu? tights och en mysig tröja
6. är bättre än igår? Ja
7. är det? lördag?
8. planer? Middag ute med la familia för att sedan se komikern Pablo fransisco 
9. något tråkigt som händer imorgon? nepp


favorit:
10. nummer? Har inget
11. färg?  svart
12. årstid? sommar
13. saknar du någon? Ja! Moster.
14. humör för tillfället? trött men glad.

frågor och svar:

15. det första du gjorde imorse? Väckte min lillebror
16. vad åt du sist? Vindruvor
17. vad irriterar du dig på? Toy, när han lägger sig i min säng så den blir sandig :(
18. tror du på distansförhållanden? nja, jag vet inte.
19. vem tänker du på just nu? Victor och ida.
20. tror du att personen tänker på dig med? victor tänker väl mest på hockey nu eftersom att han har match;) men med Ida vet man aldrig!
21. vart reste du sist? jag minns inte.
22. vad gjorde du igår kväll? Tittade på Idol
23. liknar du din mamma eller pappa? Mamma.
24. ler du ofta? jo!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek.
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja!
27. i vems säng sov du förra natten? Victors
28. vilken färg har din tröja? Svart

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? går det?
30. har du någonsin gråtit dig till söms? Jo
31. gråter du när du skadar dig? beror på hur ont det gör.

lycka:
32. är du en glad person? Jo!
33. vad gör dig glad? Mina vänner, Victor, familjen och mycket mer.
34. önskar du att du var lyckligare? Jag är lycklig!
35. är lycka överskattat? Nej
36. kan musik göra dig glad? Ja!

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja!
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja!
39. har du en flick/pojkvän? ja

hat:
42. vem hatar du verkligen? hiho.
43. har du någonsin haft en hat-lista? Hah ne
44. är du en mobbare? Nej!
45. har du någonsin varit så arg på någon så du börjat gråta? Jo!
46. har du blivit sviken någon gång? Jo

skolan:
47. gillar du skolan? Nej nej nej.
48. favoritämne? Idrott
49. värsta ämne? Förskola, skola och fritidshem
50. har du spytt i skolan någon gång? nä
51. är skolmaten god? Nej

Kommentarer

  • jjohannalundberg säger:

    är inte samhälls värre än irenes lektioner? det är fan frågan om...

    2009-10-19 | 15:10:23
    Bloggadress: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: