Elina Marklund

Måndag

Kategori: Allmänt

Gårdagen var bra, jag var med ida på förmiddagen och solade och på eftermiddagen for jag till victor där jag även spenderade natten<3
Nu sitter jag och johanna i datasalen, vi nyss slutat..läser lite artiklar om Anna Anka eftersom att jag har haft en redovisning om henne. Jag är dock spyless på att se hennes nylle överallt, men samtidigt så kan jag inte låta bli att läsa det som skrivs heller. Dels kan jag bli irriterad på att hon är dryg och lite nedlåtande, samtidigt som jag fascineras över att hon verkligen säger vad som helst utan en tanke på vad folk ska tycka, och det är ganska tufft. Men jag skulle gärna slippa höra om hennes och herr Ankas avsugningar faktiskt, för det får jag lite kväljningar av även om jag inte är speciellt känslig.
Det som jag tycker är positivt med henne är att hon vågar gå mot strömmen, istället för att bara vara en perfekt yta så har hon åsikter, de allra flesta gånger i och för sig ganska långt från mina, men ändå. Det är så många människor som är rädda för att tycka ”fel” , som är rädda för att inte bli omtyckta och därför håller sig på den säkra linjen och tycker som alla andra. Nej jag är som sagt kluven, men hon är onekligen intressant att lyssna på och då menar jag inte för att hon är så klok, utan mer för att hon väcker debatt och känslor. Men hon har en del vettiga poäng också samtidigt som hon har en hel del idiotiska (i mina ögon) åsikter.

Men nog om det, Michael jackson har släppt en ny singel!!! Måste hem och lyssna på den, men först ska jag till Solana center och sola litegrann, det behövs..
aja, pusshej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: