Elina Marklund

shopping

Kategori: Allmänt

igår var jag på stan efter skolan och köpte ett par jeans, 2 tröjor och ett armband, ni vet ett sånt där armband som är rosa och pengarna går till cancerforskning.
Ska ta kort på det senare och lägga in, har inte varit så aktiv med min kamera på sista tiden men
nu håller jag på att ladda den så det kommer in bilder senare idag tror jag.
Iaf, efter att jag hade gått på stan gick jag till Golden Dragon där vi åt med klassen. Friterad kyckling & sötsur sås, mumsmums. Efter det gick jag till emma och såg idol med hon Victor, Adam och Johnny. Sen sov jag hos Victor♥. Idag ska jag ta kort med min systemkamera och försöka lära mig hur man redigerar bilderna på datorn, har ett program på datorn men vet inte hur pass bra det är, Picasa3 heter det iaf.
Men nu ska jag fixa lite i mitt rum. Kram! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: