Elina Marklund

Kan inte sova.

Kategori: Allmänt

ärlighet:
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? en
vad tycker du om kärlek? Det finns nog inget bättre.
när kramade du någon sist? För några timmar sen
saknar du någon speciell person? Ja.
har du svårt för att bli kär? Ja, tror det.
när kysste/hånglade du med någon sist? Inte så länge sen
ångrar du det? Nej
är du singel? jo
när fick du senast en komplimang? idag

har du någonsin:
varit medvetslös?
Nej
hånglat med nån riktigt ful? Nej, haha.
gjort något riktigt dumt? ja, tyvärr.
gjort något du verkligen ångrar? Ja
varit nykter på nyårsafton? Haha, ja!
åkt ambulans? Nej
gjort nåt olagligt? Haha, ja! Inget allvarligt dock. Typ, kört trimmad moped. 
blivit polisanmäld? Nej
fått din mamma att gråta? jo, tyvärr.
slagit ner någon? Nej
skämts över dina föräldrar? säkert någon gång när jag var liten
skämts över dig själv? Ja
sagt jag älskar dig och menat det? ja
vad hatar du verkligen? skitsnack och lögner
varit kär? Jo!
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Think so,

senaste personen som:

såg dig gråta? Malin och Tobbe!
fick dig att gråta? Pass.
du gick på bio med? Jag minns inte. Det var längesen jag var på bio sist.
skällde på dig? Minns inte ;o

de senaste 48 timmarna har du:
gråtit? Nej
kramat någon? jo
pussat någon? Jo
köpt någonting? jo, mat. haha
sjungit? Ja
saknat någon? Ja

jag har:
digitalkamera?
ja
systemkamera? yes
telefon på rummet? mobiltelefon?
Egen dator? Ja
husdjur? ja
vem vill du fika med just nu? Saknar Johanna Fahlgren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: