Elina Marklund

:)

Kategori: Allmänt

1. Två namn jag lyssnar till:
Elina, Linan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är ärlig och nästan alltid glad.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag vaknar så lätt och att vem som helst kan få mig
att få dålig samvete, hur lätt som helst.

4. Detta är jag rädd för:
Hajar och stora saker som tillexempel flygplan
och liknande.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Vatten, mat och kramar (!!!)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
hm, gå ner i spagat. Stå på händer och flyga. Haha..

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med mina vänner, busa med Kim och skratta. 

8. Detta vill jag göra just nu:
Fara till Malin :-)

9. Bästa känslan:
Lycka.

10. Värsta känslan:
Det måste nog vara att känna sig ensam.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Hm.. Glad, omtänksam och ärlig!

12. Mina bästa vänner heter:
Johanna och Malin.

13. Jag vill gifta mig:
När jag blir äldre, på något fint ställe.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Har inga speciella mål, vill bara leva livet fullt ut.

15. Min käraste ägodel:
Mobilen♥

16. Något jag vill ha i present:
Jag vet faktiskt inte.

17. Detta har jag på mig just nu:
bh och trosor.

18. Favoritkläder:
Tights och en mysig tröja.

19. Favorit djur:
Hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag lyssnar på allt möjligt.

21. Favoritlåt just nu:
Annie Hall.

22. Roligaste ämne i skolan:
Idrott och Engelska.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matematik.

24. En bok jag gillar:
När jag hör din röst.

25. En film jag älskar:
New moon.

26. Favorit tv-program?
One tree hill och Tyra show.

27. Favoritdoft:
NY delicious.

28. Detta äter jag gärna:
Pasta!

29. Dricker helst:
Vatten.

30. Favoritgodis:
Jag vet inte riktigt

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Alanya!

32. Färg på mina ögon:
Mörkbruna

33. Min längd:
155 cm

34. Jag tror på:
Kärleken.

35. Jag spelar:
ingen sport just nu, tyvärr.

36. Person jag beundrar:
Mamma.

37. Så här bor jag:
I en villa. I sjulnäs...

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Zero!

39. Just nu är jag:
Trött, men glad.

40. Om en stund ska jag:
Cykla till Malin.

41. Favoritfärg:
Det beror på var färgen ska vara.

42. Favoritcitat:
"People that are meant to be together, always find their way in the end."

43. En hemlighet jag vet:
Haha, skriver inte det här.

44. Bästa present jag fått:
Oj, jag vet faktiskt inte.

45. Senast köpta skiva:
Melissa Horn.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon och mitt hår.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Vet ej.

48. Udda förmåga/egenskap:
Tror ej jag har någon sån.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Only hope.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Varit med Malin, Anton och Tobbe. Ska vara med dom ikväll med.

52. Var är dina föräldrar födda?
Piteå och Luleå.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Voddler, kanske.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Baan Thai, I Luleå.

55. När badade du i en pool senast?
För någon vecka sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej, tack och lov.

57. Hur många barn vill du ha?
två eller tre

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jo!

60. Vad har du för TV-kanaler?
Orkar inte rabbla upp alla.

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.


62. Har du busringt någon gång?
Ja!

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nooo

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Typ, västerås. Haha!

66. Har du en egen trädgård?
Vadå egen?

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Kim Possible. haha, nädå. Har ingen sån.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Noo.

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Catch and release.


71. Favoritpizza?
Vesuvio

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, va? Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej


76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Malin. En sublandmacka.

78. Favoritchoklad?
Mint krokant.

79. När röstade du senast?
Har aldrig gjort det förr.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra sommaren

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jo.

82. Är du bra på matlagning?
Nja, haha.

83. Klarar du att tanka själv?
Ja?

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?:
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nope

87. Vad var det senaste du handlade?
En Bh.


88. Har du kräkts offentligt:
Säkert.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Båda? Nämen, kärlek går före pengar.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej

91. Har du ringt något betalnummer:
Tror inte det.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Det beror väl på om man kommer överens eller inte.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Moster.

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Haha, typ.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Har inget.

96. Vad har du i din väska:
Typ. Plånbok, nycklar, ppiller, lypsyl och en massa annat.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Vet inte.

98. Vad är du tacksam för idag:
Mina fina vänner och min fina familj.

99. Var hittade du den här listan:
På listbox.se eller vad det nu heter.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Camilla, Ida och Sara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: