Elina Marklund

DAMN!

Kategori: Allmänt

Det har varit en tuff dag på många vis men jag klarade den rätt fint ändå. Vi hade en temadag idag på skolan (vi som går i Freja alltså) som vi kallar för "Hälsoresan". Det går ut på att alla treor har tävlingar i klassrummen och ettorna och tvåorna tävlar. Temat iår var Tv så i rummet jag var i hade vi "Vem kan slå 3B?". Det var riktigt roligt. Vi hade tävlingar i allt från att räkna matematik till att äta chokladpudding från en blöja. Efter denna dag har jag alltså (STORA) blåmärken på knäna och ett snitt i handen, snacka om att jag offrade mig för laget. Såklart glömde jag kameran hemma men jag väntar på att Johanna ska lägga in dem hon tog så jag kan låna lite bilder av henne. Efter skolan for jag och grattade morfar och efter det for jag och Johanna till Öjebyn och tittade på innebandy. NU är jag äntligen hemma och har gosat ner mig i sängen. Ska bara göra det jag lovat först. D.v.s lägga in bilder på mitt rum. Har dock inte hunnit städa så ni får bara vissa delar av det. hiihi!

- This is where the magic happens... Haha nädå, var bara tvungen säga så. (Cribs, ni vet) 

Min söta lilla tv. Ska köpa en ny snart!:(

Det var allt ni fick se till dess att jag städat klart :-) PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: