Elina Marklund

nu:

Kategori: Allmänt

Kom hem från praktiken för en liten stund sen. Det är ganska tungt att jobba i 8,5 timmar. Tur att barnen är söta!!
Läste runt på lite olika bloggar och märkte att Johanna hade skrivit om mig, igen! (Självklart, vad annars?) Det som gör mig irriterad är dock att jag inte gjort något illa nu, har verkligen inte gjort något. På skolan är jag med mina vänner, har kul, studerar osv. Varför ska jag lägga tid ner på en person som inte gör något annat än att sura och snacka skit om mig? För mig känns det rätt ologiskt och framförallt otroligt dumt. Att du dessutom sätter dig ensam, inte pratar med någon, du bara sitter där i ditt lilla hörn utan att ta kontakt med någon.. för att få vår mentor att tro att jag är någon slags dålig person. Det funkar inte. Alla ser igenom det. Hade  du velat så hade du haft kompisar att vara med, du är ju inte direkt blyg och du känner alla i klassen. Det fattar Erika. Släpp mig bara Johanna, det är ingen idé du hakar upp dig på allt jag säger och gör. Det kommer inte att förrändra något, hur mycket du än klagar på mig. Jag kommer inte att vara med dig, inte som du håller på.

Kommentarer

  • jjohannalundberg säger:

    då missuppfattade du mig, jag skrev inte om dig. bara för att jag mår dåligt så beror det inte alltid på dig, tänk på det i framtiden! du säger att jag inte ska ta åt mig, gör inte de du heller!:) fråga istället för att anta det är du, anna fick faktiskt en till hjärnblödning så det kanske kunde ha varit därför jag var ledsen?

    kram

    2010-02-26 | 16:14:43
    Bloggadress: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: