Elina Marklund

tell me that its worth it.

Kategori: Allmänt

den har dagen har varit jobbig, även fast jag bara har suttit och stirrat in i väggen hela dagen i skolan.. dom är nog inte vana att se mig så och deras spontana fråga var "är du trött idag Elina?" jag visste inte vad jag skulle svara, börjar jag prata om allt så blir jag bara ännu ledsnare så jag svarade bara "vet inte". Morgondagen kommer bli ännu jobbigare, med alla frågar om varför jag inte säger så mkt osv. + att det är ännu en dag med en stor klump i halsen, med vetenskapen om att du inte vill träffa mig längre (som jag precis fick veta, det skär i hjärtat).

Nu vet jag inte vad jag ska göra, skulle vilja fara ut och springa så att jag kanske kan somna inatt men det går inte då det är 30- grader ute. Istället bäddar jag ner mig i min säng, ser på one tree hill och tänker på dig.



Always and Forever

Kommentarer


Kommentera inlägget här: