Elina Marklund

dagens + bilder!

Kategori: Allmänt

Dagens vill ha: SOMMAR, VÄRME, SOL?
Dagens klädsel: Jeans, tunn tröja. Ska dock duscha och byta kläder snart.
Dagens Smycken: 4 ringar, ett armband och halsband.
Dagens smink: Foundation, rouge, mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt i en liten boll!
Dagens låt: Timbaland - If We Ever Meet Again ft. Katy Perry
Dagens planer: Se Hairspray (Musikal), umgås med mina vänner och min pojkvän!
Dagens saknad: Moster.
 Dagens misslyckande: Vädret, -20 hejhopp.
Dagens drog: Vatten?
Dagens köp: Har ej köpt något idag men skulle vilja beställa hem lite godsaker från Nelly.com!
Dagens godis: Har ej ätit något godis idag.
Dagens humör: Happy! :-)

Här kommer lite gamla bilder

Johanna, okänd, Towe och Jag!


Jag och bästa Johanna!


tiden då jag fortfarande var starkare än lillebror!;)


Hur gamla var vi här? 14?


Nyår 08/09! Johan, Victor, Jag, Ante!




Pojkvän!<3


Jag




Nu ska jag gå och duscha :) Skriver senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: