Elina Marklund

11 steg

Kategori: Allmänt

STEG 1
Namn: Elina Lundqvist Marklund
Födelseplats: Luleå BB
Bor: Sjulnäs..
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Mörkbrun/Svart
Skostorlek: 36/37
Civilstatus: Har pojkvän.
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt


STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta och höga vinterskor.
Rädsla: Hajar, flygplan, äckliga gubbar.


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: Vardagar: Mellan tio och tolv. Helger: Efter tolv


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Helst inget av det.
McDonalds eller Frasses: Frasses 
Vans eller Converse: Converse!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea 
Choklad eller vaniljglass:
Vaniljglass.


STEG 5
Svär du?:
Ibland
Sjunger du?: Det händer
Duschar du varje dag? Ja! 
Röker du?:
Nej
Gillar du skolan?: Gillar och gillar, den är helt okej.
Har du bra självförtroende?: Tillräckligt.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Ja
Rökt?: Nej 
Shoppat:
Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej 
Ätit sushi?:
Nej 
Stått på scen? 
Nel 
Skejtat:
Nej
Bakat?: Nej 
Stulit :
Nej
Kysst någon?: Ja!
Kramat någon?: Ja 
Haft sex?:
Ja


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Ja.. 
Varit full?:
Ja
Blivit kallad hora? Ja, men dock utan anledning. 
Blivit nerslagen? Nej
Busring någon?: Haha,jo.
Gjort något som du ångrade?: Ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej! 
Kastat en sten på nån ruta?:
Nej.

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Det har jag inte bestämt än, har ju ett tag på mig :-)
Hur vill du dö? "dying in the arms of someone you love sounds like a good way to go" Instämmer med detta citat.
Vad vill du bli när du blir gammal? Vadå, när jag är 80? Jag vill vara lycklig och känna att jag levt ett bra liv.


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? 
Mina nära och kära! Dvs. Familj, vänner & Pojkvän.
Antal CD-skivor du äger? Alldeles för många.
Antal piercings?: Ett i vardera öra + naveln.
Antal tatueringar?: Ingen.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ungefär lika många gånger som mitt föredetta fotbolls inklusive hansbollslag har varit med.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:
Jobba, resa, festa, umgås.
Vad ska du göra i vinter?: Plugga 
När tar du studenten?:
2011 
Vad gör du efter gymnasiet?
Flyttar till någon studentstad och pluggar vidare.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?  Det vet jag inte.
Vad händer till helgen? Vet ej. 
Vad vill du helst göra just nu?
Se paradise hotel


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Har redan pojkvän :-)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Många av mina vänner har redan Pojk/flickvän.
Vem är den perversaste person du känner? Vettetusan.
Hur många gånger har du varit utomlands? Zero
Vilket land är bäst? Vet ej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: