Elina Marklund

Bara för att

Kategori: Allmänt

Jag ogillar att ta diskutioner genom bloggen men eftersom att du verkar göra det så får det bli så!
One: Bara för att jag inte sätter mig vid dig på morgonen, eller för att jag pratar med några andra istället tror du direkt att jag är sur. Varför? Det är väl inte bara mitt ansvar att "bjuda in dig", du kan väl bjuda in dig själv till vårat sällskap?
Two: Jag KAN inte alltid alltid vara med dig, och det är absolut inte okej att du blir sur på mig för att jag inte är med dig precis varje dag.
Three: Om jag säger något dumt i klassrummet så är det INTE riktat till dig, varför skulle det vara? Dessutom var jag 100% oseriös, rakt igenom. Vi skrattade ju, Ville och Martin retade mig, jag skrattade och sa "jag har fan inga vänner i den här klassen" Det var alltså ett skämt, a joke!

Så nu hoppas jag att du förstår! Nästa gång får du gärna ta det här irl eller via telefon. Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja, men du kan ju vara med ville och lunka varje dag och varje minut? varför skulle du inte kunna vara med mig då? tänk på det! och ja jag tog åt mig, det gör jag åt allt typ! jag tror att du är sur för att du varken tittar på mig som om jag fanns och om jag redan sitter i klassrummet så sätter du dig typ på andra sidan om tex lunka eller ville sitter där! om du såg det från min synvinkel hade du haft en annan uppfattning, jag har inte hur mkt kompisar som hellst, mest dom som går i ettan och speciellt ingen i klassen eller i freja, och då blir det att "ni" lämnar mig och då har jag ingen att vara med, jag går runt där själv och har ingen att vara med!!!!!!!!!!!!!! men icket tänker du så nä! de är den största anledningen, hade jag haft mkt kompisar som hade rast eller lunch samtidigt som mig då hade de ju varit lugnt men de är det ju inte????? varje morgon då man kommer till skolan går tanken genom huvudet: undra om man duger idag?

    2010-01-21 | 19:39:23

Kommentera inlägget här: