Elina Marklund

En lista

Kategori: Allmänt

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Har aldrig opererats.
piercing: Öronen och naveln.
sport: Fotboll
husdjur: Kanin
semester: Det minns jag inte. Minns dock att vi ofta var på Byske Camping då jag var mindre.
konsert: Daniel Lindström, haha!

JUST NU:

äter du: Ingenting.
dricker du: Inget, men hoppas på att pappa ska koka kaffe snart. Det skulle vara gott! Dessutom fryser jag och då är kaffe bra.
ska du: Linda in mig i ett stort fluffigt täcke
lyssnar du på: Let me sign - Robert Pattison
väntar du på: Kaffe!
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: Underkläder, tights, långärmad tröja och halsduk.

DIN FRAMTID:
barn: Ja. 2 eller 3 barn skulle vara mysigt.
giftermål: Ja. Det behöver dock inte vara i kyrkan, det skulle vara jätte mysigt att gifta sig på en fin strand i något varmt land.
karriär: Ja! Efter att jag tagit studenten så flyttar jag förhoppningsvis söderut och går på någon bra högskola. Därefter ska jag nog kunna skaffa mig ett bra jobb!

FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Kan inte välja.
kortare eller längre: Om jag vill vara kortare eller längre? -Inget av det. Är mycket hellre kort än lång.
snygg mage eller snygga armar: Båda är bra.
busig eller lydig: Va? Förstår inte riktigt vad som menas.

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej
tappat bort glasögon/linser: Nej. Har varken glasögon eller linser
brutit ett ben: Ja.
rymt hemifrån: Nej.
röntgats:Ja, många gånger.
krossat någons hjärta: Ja.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
gråtit när någon dött: Ja!

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. Möjligtvis attraktion, men tror inte att man kan känna kärlek för någon första gången man ser den.
gud: Ibland.
mirakel: Ja.
aliens: Nej
magi: Nej
ett himmelrike: Det skulle vara bra.
tomten: Nej
änglar: Nä….
transformers: Haha!

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja. Victor!
önskar du att du bodde någon annanstans? Att bo i ett varmt land skulle inte vara helt fel.
tycker andra att du är attraktiv? Det tror jag.
dricker du? Ibland
använder du droger? Nej
vilket schampo använder du? Olika
vilken parfym använder du? Olika, har några stycken. Bla Britney spears nya och DKNY 
vad är du rädd för? Fiskar, framförallt hajar och gäddor. Spindlar och döden.
gillar du att tvätta? Kläder? Har aldrig gjort det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: