Elina Marklund

Svar!

Kategori: Allmänt

jjohannalundberg om ;):
ja jag tyckte de var jävligt omoget av dig att gå med i gruppen du gick med i och sen skriva som du gjorde och de står jag för och alla andra tjejer i klassen!

Svar: Okej, men jag går med i vilka grupper jag vill och känner för, samma sak som att jag skriver vad jag vill här. Jag står också för vad jag tycker, och jag tycker att alla tjejer i min klass är retards sen så rör det inte mig i ryggen vad ni tycker om mig för jag skulle ändå inte vilja umgås med någon av er ;) Puss

Kommentarer

  • jjohannalundberg säger:

    okej, men tkr inte vi behöver skriva om varandra i bloggen iaf, de betyder även mig. för de är ändå bara fjantigt, så jag har inte tänkt nämna dig något mer i min blogg, så om jag någon gång skriver något så är de inte menat till dig, så du får inte ta åt dig utav det;) puss

    2010-05-21 | 19:10:04
  • Jennie säger:

    Elina, skärp dig! tänk på vad du säger..

    2010-05-22 | 00:40:13
    Bloggadress: http://jjennienilsson.blogg.se/
  • Deccie säger:

    Elina nu är du bara elak... Man kan inte säga vad som helst till människor. De kan faktiskt ta illa upp.

    2010-05-22 | 00:59:47
    Bloggadress: http://denicej.devote.se

Kommentera inlägget här: