Elina Marklund

I bet it sucks to be you right now!

Kategori: Allmänt

Har fortfarande inte tillgång till internet i lägenheten och ärligt talat tycker jag det är skönt. Jag ska inte bo där länge till heller så ser ingen idé med att börja med något sånt nu. Har lite beslutsångest över vad jag ska göra av mitt liv nu. Flytta hem? Flytta till en egen lägenhet & fortsätta jobba? Flytta till någon studenstad för att plugga? Svårt! Jag trivs så otroligt bra på mitt jobb så vet jag bara att jag har jobb i vinter så jobbar jag nog hellre än att plugga men det är svårt att veta nu. Det enda jag vet just nu är väl att jag ska jobba sommaren ut.
Hur som helst så sitter jag hos Anton nu, så passar på att skriva lite. Ska äta surströmming om en stund med hans familj. Mysigt! Får väl se när jag uppdaterar nästa gång, förvänta er inget. Puss på mina 100.000 läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: