Elina Marklund

lite saker ni inte visste om mig

Kategori: Allmänt

- Jag tycker att fjärilar är den äckligaste insekten som finns. (Deras vingar må vara vackra men har ni sett deras kropp, de ser ut som en hårig larv, uääh)
- Jag sover med mobiltelefonen i handen...
- Det finns nog inget som får mig att må bättre än en kram (
Förlåt, vet att det här är typ fjärde gången jag nämner detta i bloggen idag.. ni förstår)
- Min största fobi är hajar och andra stora saker som flygplan, båtar osv. Bara tanken av att bada bredvid en stor båt får mig att rysa.
- Har aldrig mått så psykiskt dåligt som jag gjorde när jag satt i rullstol.
Jag hade längtat i evigheter till sommarlovet och när det väl kom hamnade jag i rullstol. Grät varje gång mina vänner for och gjorde en massa roligt och jag inte kunde följa.
- Har släktingar i Frankrike.
- Heter Elina Lundqvist Marklund, inte Elina Marklund. Tror det är många som missat detta. Använder Marklund mest dock.
- Jag är vänsterhänt
- Den senaste tiden har jag börjat hålla om kudden istället för att sova på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: