Elina Marklund

yooo

Kategori: Allmänt

Har historia nu, om någon ville veta. Efter den här lektion ska jag ta en promenad in till stan och köpa nya benskydd. Skulle egentligen behöva ett par nya fotbollsskor också men det får bli nästa månad.
Hur som helst, Kim kom hem idag. Det måste varit veckans höjdpunkt. Har saknat honom så himla mycket. Tror inte jag berättat men han började hosta upp blod och blöda kraftigt ur munnen så han fick åka ambulans till Sunberbysjukhus och akutopereras. Kan säga att jag var livrädd men operationen gick bra. Han har väldigt dåligt blodvärde men annars mår han helt okej nu.

Idag har jag fotbollsträning och efter det ska Ville hämta mig. Tror vi ska in till stan och hitta på något :-) Får se när jag skriver nästa gång. Hare bra (inte djuret)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: