Elina Marklund

22:04

Kategori: Allmänt

Är less allt som har med skolan att göra just nu. Har kommit en bra bit på talet men jag måste ändra en del delar av det och fundera hur jag ska få ett bra slut på det. Förutom talet så ska jag skriva två novellanalyser i veckan, en på svenska och en på engelska. Jag bör även skriva klart två till arbeten eftersom att jag är borta hela nästa vecka. Utöver skolarbeten så ska jag även hinna med fotbollsträningar,fotbollsmatch, hitta en balklänning + skor, sälja 15 New Body-paket, fira min storasyster som fyller 21 samt pussa på pojkvännen som jag kommer sakna hur mycket som helst eftersom att vi inte kommer ses på ungefär två veckor (han åker också utomlands snart.) Allt detta ska jag alltså hinna innan lördag då jag åker. Det känns nästan omänskligt.

Lägger in lite bilder från Prag, eftersom att jag inte gjort det här än.




Äh, jag har inte tid nu. Mer bilder kommer sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: