Elina Marklund

Har egentligen inte tid men..

Kategori: Allmänt

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
Johanna Lu. 
2. Personen du pratade I telefon med:
Mamma
3. Du fick SMS av: Anton :-)
4. Du kramade: Tror det var Johnny.

IDAG
5. Kläder:
Svarta jeans, rutig skjorta och sjal.
6. Bättre än igår: Vet inte riktigt, kanske.

IMORGON
7. Är det:
Onsdag, vilket betyder att vi slutar 11.10.
8. Planer: Typ, plugga hela dagen sen vara med min fina ♥
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jo, svenska tal.

FAVORIT
10. Nummer:
23
11. Färg: Beror på
12. Årstid: Sommaren. Fast gillar mörkret på vintern, det är så mysigt.
13. Saknar du någon?: Moster, varje dag.
14. Humör för tillfället?: Superstressad och superglad på samma gång. Om nu det är möjligt

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
Kramade Anton!
16. Vad åt du sist?: Kalaspuffar och mjölk ♥ mumma!
17. Vad irriterar du dig på?: Oj, jag vet inte riktigt. Klarar inte av tjat och gnäll av mina småsyskon iaf, blir galen.
18. Tror du på distansförållanden?: Faktiskt inte.
19. Vem tänker du på just nu?: Tänker på hur tusan jag ska avsluta mitt svenska tal. Har inte tid att tänka på något annat och ändå sitter jag och skriver en löjlig lista till min blogg.. Suck!
20. Tror du att personen tänker på dig med?: haha, åh.
21. Vart reste du sist?: Prag!
22. Vad gjorde du igår kväll?: Tränade fotboll och var med pojkvännen :-)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Enligt mig själv är jag inte speciellt lik någon av dem men enligt alla andra är jag en kopia av min mor.
24. Ler du ofta?: Jo!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Antar väl att man ska svara kärlek på den här frågan..
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland!
27. I vems säng sov du i igår natt?: Antons!
28. Vilken färg har din tröja?: Vit, svart och grå.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Vet inte om det är möjligt men om det är det så har jag nog det.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Oui
31. Gråter du när du skadar dig?: Det beror på hur allvarligt jag skadar mig.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
jo!
33. Vad gör dig glad?: Mina vänner, familjen, pojkvännen, sol & sommar, kramar. Kan nog inte räkna upp allt. 
34. Önskar du att du var lyckligare?: 
Om det går.
35. Är lycka överskattat?: Nej.
36. Kan musik göra dig glad?: Ibland.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Guess so.
39. Har du en flick/pojkvän?: Jo, världens bästa.
40. Är du nöjd med det?: Jo!
41. Är du kär?: Oerhört!

HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
haha, ehm ;) Pass!
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej
44. Är du en mobbare?: Nej, gillar inte sånt. 
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:
Många gånger. 
46. Har du blivit sviken någon gång?:
Jo.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
Ibland, men inte just nu
48. Favoritämne?: Idrott
49. Värsta ämne :  Matematik
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:  Verkligen inte. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: