Elina Marklund

Lista

Kategori: Allmänt

Vad heter du: Elina Lundqvist Marklund
Ålder: 18
Vad gör du: Ser en film på tv, inväntar träning.
Vad längtar du till: Till imorgon då Anton kommer hem från Barcelona, till jag gjort bort mitt tal, till jag flyttar till stan, till klassfesten, till balen och studenten! Rätt mycket.
Vad händer i helgen: Lite fest. Lite mys. Något sånt! 
Senaste hånglet: Anton!
Vad har du på dig: Jeans, tröja och en sjal + trosor då. Ingen bh! Alldeles för oskönt för att ha på sig det hemma.
Favoritöl: Gillar ingen öl speciellt mycket men om jag måste välja får det blir Corona (om det nu ens heter så)
Vad blir du glad av: Kärlek, mina vänner och min familj.
Vad blir du ledsen av: Lögner och svek. Säkert en massa mer.
Vad ska du göra idag: Träna och sen bara mysa framför TVn.
Favoritsnabbmatställe: Gillar Subland. Max funkar också.  
Vilken låt lyssnar du på nu: Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.
Vad dansar du till: Det som är bra. Partymusik.
Vem saknar du: Min pojkvän!
Nått någon inte vet om dig: Det finns säkert något sånt men känner inte för att ta upp det här. 




HUR

Svarar du i telefonen: Hej, eller hålla om jag vet att det är någon jag känner som ringer. Annars "Hej, det är Elina" eller något liknande. 
Tycker du om gul-bil-leken: Kul, men bara när man är först på att hitta en gul bil.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Ehm, kring 100kr gissar jag på. Betalar det mesta med Visakortet.
Mycket är klockan: 18:36
Hur många kontakter har du på msn: Ehm jag vet inte. Kring 400 personer kanske.
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus, framför en bra film.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Alltså jag har ju konversationer på min telefon så det går inte riktigt att räkna så men jag gissar att det är Malin som undrade om jag ville komma till Tobbe ikväll.
Pratar du med på msn just nu? Ingen.
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? Anton
Ska du träffa imorgon? ANTON :-))
Sov du med senast? Emelie, Malin och Tobbe. I Turkiet alltså :)
Festade du med senast? Turkietgänget.
Vem fick du senast sms av? Malin.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ne
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Ja
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Tror det
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: